Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van Mollie.
  • Klarna
    Betaal achteraf binnen 30 dagen. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. 

Wat zijn de verzendkosten?

Indien uw bestelbedrag boven de € 75,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 75,- rekenen wij € 5,95 verzendkosten. Dit tarief geldt alleen voor levering in Nederland. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De standaard levertijd is 1 tot 3 werkdagen. Levertijd van gepersonaliseerde producten is 3 tot 5 werkdagen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen bij ons is zeker mogelijk. Dit kan alleen op dinsdag avond tussen 19.00 - 21.00 uur. 
U kunt dit aangeven bij het plaatsen van uw online bestelling bij het afleveradres. U kiest dan bij 'Bezorgen' voor de mogelijkheid 'Ik kom mijn bestelling ophalen. U krijgt van ons een e-mail wanneer u uw bestelling kan af komen halen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, wij verzenden alleen binnen Nederland. 

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@by-maes.nl. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. 

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?

Wij besteden veel zorg aan het goed verpakken, zodat deze tijdens transport niet beschadigd raken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan dient dit binnen 24 uur na ontvangst van het gemeld te worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar klantenservice@by-maes.nl. Meldingen na 24 uur kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Voor een correcte afhandeling van de schademelding hebben wij het volgende nodig:

  • Bestelnummer
  • Foto van het verzendlabel
  • Foto van de beschadigde verpakking
  • Foto van beschadigd product

Wij beoordelen binnen 5 werkdagen of de schademelding terecht is. Hiervan wordt je dan direct van op de hoogte gesteld. 

Wij vinden het heel vervelend als onze producten beschadigd raken tijdens uitpakken of montage, maar helaas kunnen wij deze schade niet vergoeden. Graag jouw begrip hiervoor.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Het kan helaas voorkomen dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van jouw bestelling. Excuses daarvoor! In dit geval willen we je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per mail naar klantenservice@by-maes.nl. Het zou fijn zijn als je foto’s zou willen toevoegen van het item dat je verkeerd hebt ontvangen. De klantenservices neemt zo snel mogelijk – binnen 3 werkdagen – contact met je op en gaat samen met jou op zoek naar de juiste oplossing.