Klachten en schademeldingen

Schademeldingen

Wij besteden veel zorg aan het goed verpakken, zodat deze tijdens transport niet beschadigd raken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan dient dit binnen 24 uur na ontvangst van het gemeld te worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar klantenservice@by-maes.nl. Meldingen na 24 uur kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Voor een correcte afhandeling van de schademelding hebben wij het volgende nodig:

  • Bestelnummer
  • Foto van het verzendlabel
  • Foto van de beschadigde verpakking
  • Foto van beschadigd product

Wij beoordelen binnen 5 werkdagen of de schademelding terecht is. Hiervan wordt je dan direct van op de hoogte gesteld. 

 

Wij vinden het heel vervelend als onze producten beschadigd raken tijdens uitpakken of montage, maar helaas kunnen wij deze schade niet vergoeden. Graag jouw begrip hiervoor.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@by-maes.nl.

Wij beantwoorden altijd binnen twee werkdagen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."